Filamenty i materiały do drukarki 3D
Grudzień 1, 2019

Jak wybrać hurtownię czapek?

Jak wybrać hurtownię czapek

Stawiamy na sprzedaż czapek – i zakładamy swój wymarzony sklep. Tradycyjny, internetowy lub działający w oby tych obszarach. Zależy nam na tym, by nazwa naszej firmy stała się dla klientów synonimem jakości. By było to możliwe, musimy nawiązać współpracę z solidnym dostawcą. Jak wybrać hurtownię czapek?

Niezależnie od tego, czy mamy doświadczenie w handlu, czy też dopiero stawiamy pierwsze kroki jako sprzedawca i nie mamy wypracowanej sieci kontaktów, dzięki internetowi nie jesteśmy skazani na wybór w ciemno. Przeglądajmy branżowe fora, czytajmy opinie klientów, którzy kupili czapki pochodzące ze sklepu współpracującego z daną hurtownią, przejrzyjmy jej katalog (im ciekawsze modele czapek i im większy wybór, tym oczywiście lepiej), dokładnie zapoznajmy się z ofertami kilku hurtowni, w tym na rabaty i promocje.

To, jak wybrać hurtownię czapek, zależy także od tego, jakie formy współpracy oferuje dana hurtownia – wybierzmy tę, która będzie dla nas najwygodniejsza. Najpopularniejsze z nich to tradycyjna sprzedaż hurtowa, metoda B2B oraz dropshipping.

Tradycyjny hurt

Tę formę współpracy preferują często właściciele mniejszych sklepów. Modele czapek oraz ich liczbę wybieramy co jakiś czas z katalogu jaki oferuje hurtownia czapek, składając zamówienie telefonicznie lub mailowo. Zaletą tej metody współpracy jest możliwość odebrania zamówienia bezpośrednio w hurtowni, brak konieczności kupowania opakowań zbiorczych, a także możliwość zamówienia wszycia do czapek naszego firmowego logo czy nawet – jeśli również projektujemy – uszycia czapek według własnego projektu.

B2B

Sprzedaż/kupno za pomocą platformy B2B umożliwia składanie zamówień przez Internet przez całą dobę 7 dni w tygodniu. Opisy i zdjęcia czapek możemy pobrać z hurtowni do naszego sklepu za pomocą systematycznie aktualizowanego pliku XML. Jest o to wygodnie rozwiązanie dla sklepów interetowych: zapewnia automatyzację sprzedaży, dzięki czemu umożliwia konkurowanie z wielkimi sklepami sieciowymi, a przy tym uwalnia klienta od konieczności składania zamówień jedynie w godzinach pracy hurtowni. Nie musimy też czekać na dostarczenie faktury pocztą – w systemie B2B klient może pobrać fakturę natychmiast po zaakceptowaniu zamówienia przez sprzedawcę. Takie rozwiązanie oferuje hurtownia Versoli.pl.

Dropshipping

To najmłodsza i coraz bardziej popularna forma sprzedaży internetowej, głównie ze względu na ograniczenie do minimum kosztów prowadzenia sklepu, a także brak konieczności pakowania towaru i wysyłania go do klienta. W dropshippingu klient składa zamówienie do sklepu, sklep przesyła je bezpośrednio do hurtowni, a hurtownia wysyła je do klienta. Cały proces odbywa się w pełni automatycznie.

Formalnie klient kupuje więc czapkę w naszym sklepie, a wysyłką w naszym imieniu zajmuje się hurtownia. Pamiętajmy jednak, że to my odpowiadamy za dopełnienie wszelkich formalności i ewentualne reklamacje. Jak zarabia sklep? Na różnicy pomiędzy ceną hurtową a marżą, którą sobie narzucił. Już na etapie decydowania, jak wybrać hurtownię czapek, starajmy się więc ustalić marżę na satysfakcjonującym nas poziomie.

Oceń wpis!
[Ocen: 0 Średnia: 0]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch i prowadzić działania marketingowe. Więcej informacji znajdziesz w polityce cookies.
Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? Ok